Oriflame sikertörténet
Az Oriflame svéd kozmetikai vállalatot Robert és Jonas af Jochnic testvérpár és egy barátjuk, Bengt Hellsten, 1967-ben alapította Svédországban.
A saját vállalkozás mára már egy hatalmas, nemzetközi szépségipari vállalattá nőtte ki magát, a világ több mint 60 országában értékesíti termékeit, közvetlen értékesítési rendszeren keresztül.
A lassan már 50 éves Oriflame életében a svéd filozófia, az ember és természet szeretete mindig nagyon fontos szerepet játszott.
Az Oriflame védjegye a svéd természet érintetlen szépsége ihlette kozmetikumok, és a természetesség.
Mára több mint 950 termékkel büszkélkedhet, saját kutatási központtal rendelkezik, és mindent megtesz a környezet megóvása és fenntarthatósága érdekében.
Világszerte mintegy 3,6 millió független szépségtanácsadó, ma már Brand Partner juttatja el a vásárlókhoz a természetes, innovatív, svéd szépségápolási termékek széles skáláját A vállalat éves árbevétele 1,5 milliárd euró.
Az Oriflame üzleti lehetõség minden olyan érdeklődőnek nyitva áll, akik mihamarabb pénzt szeretnének keresni befektetett idejükkel és munkájukkal, és akik készek megragadni a lehetõséget a személyes álmaik és céljaik elérése érdekében. Sokan megijednek elõször az értékesítés felmerülõ nehézségeitõl, de akik már kipróbálták, tudják, hogy a kozmetikumok ajánlása sikeres, szórakoztató és jövedelmezõ is lehet.
Az értékesítés során sok új emberrel ismerkedhetünk meg, barátokra tehetünk szert, és pénzt is kereshetünk!
Vissza